۱۳۹۲ اسفند ۲۱, چهارشنبه

توطئه!

آقای کمسیون سیاست خارجی مجلس محترم که فرمودید حضور دو ایرانی بدون پاسپورت در پرواز فلان جنگ روانی توسط امریکاست!! خواستم به عرضتان برسانم طی سه سالی که در مالزی سکونت داشتم هیچ روزی به قدر امروز خجالت نکشیدم، وقتی روزنامه ی "دِ سان" را از روی پیشخوان در ورودی برداشتم، وقتی صفحه ی اولش عکس دو ایرانی را دیدم، وقتی روزنامه را باز کردم و توی ایستگاه اتوبوس و مترو غیره مردم مدام چشمشان به تیتر خبر بود و بعد چهره ی من! وقتی اولین غیر ایرانی های آشنا را که دیدم گفتند روزنامه امروز...
He was looking for freedom, BBC
آقا کمسیون فلان مجلس، نه آقا جان امریکا چرا باید برای حقیقتی که همه ی ما برایمان مثل روز روشن است توطئه کند؟ خودمان را فریب ندهیم، روزانه چندین نفر از ایرانی ها از همین طریق یا طرق مشابه از ایران به سمت ناکجا آباد هایی فرار می کنند! همین چند وقت پیش بود که یکی شان در اردوگاه استرالیایی ها کشته شد! این همه توطئه ی امریکاست؟ این ها بیشتر به این می ماند که ما خودمان علیه خودمان توطئه کنیم.
وقتی یک پلیس درجه چند و رده پایین مالزی (دقیقن همان کشوری که ما ایرانی ها مدام اصرار داریم اینها چند سال است از درخت پایین آمده اند!) می فهمد نباید بنشید و بلند شود و بگوید هواپیما ربوده شده شما به راحتی می نشینید و می گویید امریکایی ها هواپیما را دزدیده اند! آقای عزیز اگر فردا یا همین یک ساعت دیگر مثلن جسد هواپیما را توی آب های غرب مالزی پیدا کردند، آن وقت رو سیاهی می ماند به ما که آنقدر عرصه را به بچه هایمان تنگ کردیم که فکر کردند در ناکجا آباد خارج از ایران چیزی پی شان می گردد که به آب و آتش می زنند و می خواهند بروند. نه فقط پوریا نورمحمدی و آن یکی رفیقش که بسیاری دیگر از کشور ما خارج شدند و توی مرزها گیر افتادند و نیفتادند و سیاه بخت شدند و هیچ کدام اینها توطئه امریکا نیست اینها را ما باید حل کنیم. 

هیچ نظری موجود نیست: