۱۳۹۱ آذر ۵, یکشنبه

SVT


نمی دانم این چند دقیقه استراحت بین این همه کار عقب مانده موجب شد دوباره رو بیاورم به حسب حال نویسی یا آن لحظه ی تلخ خند توی بیمارستان هفته گذشته بود که بعدش پیش خودم گفتم چرا آدم چیزی ننویسد که بعد ها بشود خواندش و شاید زندگی را به خاطر آورد.
هفته گذشته باز به خاطر همان بیماری نه چندان عجیبی که اسم خارجی اش اس وی تی است و روایت فارسی اش می شود این که قلبت یک دفعه بی هشدار شروع می کند به تند تند تپیدن جوری که مثلن هی کمرت از صندلی که رویش نشسته ای فاصله می گیرد، باز روانه ی بیمارستان شدم. وقتی پرستار اورژانس آن گیره لباس الکترونیکی را به سر انگشتم وصل کرد و فهمید ضربانم به صد و نود و سه رسیده با خودم گفتم کارت درسته پنج تا از پارسال تا امسال کم کردی، پرستار پرید تا ویل چیر بیاورد. همان لحظه بود که احساس کردم نوشتن حسب حال چقدر لذت بخش است وقتی مثلن آدم تا عمر دارد وقتی ویل چیر می بیند یاد هم خانه اش می افتد که بار اولی که ویل چیر آوردن پرستار برای تو را دیده رک و راست با حالتی بین نگرانی و البته خنده ای که باز هم انگار از همان نگرانی و البته نوبرانه بودن یک رویداد ناشی شده بود گفته «متاسفم زهرا! ویل چیر آورد!»
حالا من مانده ام توی اتاق پرستاری تنها با قلبی که صد و نود و سه تا در دقیقه می زند، دارم برای خودم می خندم. پرستار وقتی می رسد من را هدایت می کند روی ویل چیر، مانده از خندیدن من. یک سرنگ بی سوزن می دهد دستم و می گوید «بلو ایت!» همه ی این ها توی یکی دو دقیقه رخ داد ولی اگر کسی بود که من را توی آن لحظه ثبت می کرد قد مسلم فکر نمی کرد مشکل من قلبی است چون آدمی که دارد توی یک سرنگ فوت می کند و نیشش تا بنا گوش باز است و البته روی ویل چیر نشسته به بیماران بخش منتال شبیه تر است.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام:) عجب عکس خوشگلی:) وقتی نوشته رو میخوندم باورم نمیشد که پرستارهای ما رفته باشن دنیال ویلچر تا بالاخره رسیدم به بلو ایت و دیدم که بعله خارجستان است نه ایران:) خوب باشی خانوم و همیشه لبخند روی لبهات باشه:)

Unknown گفت...

قربون خانم دکتر :)

رهگذر گفت...

عجبا...!
منم این مشکل رو دارم چند سالیه...
گاه گاهی اینطوری میشه...شده سرگرمی وقتی میاد شروع کنم به شمردنش...
همش بین ۱۸۰-۱۸۹ بورده رکوردش
---
خوبی الان؟
چیکار باید کرد کلا؟

یک سفر کرده گفت...

انشالله که مشکل جدی نباشه! ولی جدی 193 می زنه؟!؟

یک سفر کرده گفت...

امیدوارم دیگه از این اتفاق ها نیوفته. ولی واقعا 193تا میزد؟!