۱۳۹۱ بهمن ۲۹, یکشنبه

غم روی غم


1
گفتم یک جور بی رحمانه ای خوب است این لامصب!
 انگار یک چیز مزخرفی از جنس هیچ باشد که حال من را به این قطعه متصل کند و این که او چطور از این حال خبر دار شد؟ با گفتن یک جمله که می شود یک چیزی شبیه آن قطعاتی که توی ناژوان گوش می دادیم برایم بفرستی؟ نیازی نبود که برایش بنویسم چقدر از بودن خودم سیرم،که کاش باز می رفتیم یک جایی پشت زمان گورمان را گم می کردیم. که دلم می خواست شخصیت مرده ی یکی از کتاب هایی بودم که خوانده بودیم.
                            
          چرا توی این یکی فقط هی غم را روی غم می گذارند؟
2
انتظار برخورد منصفانه از دنیا به خاطر این که شما آدم خوبی هستید مثل اینه که از یک گاو وحشی انتظار داشته باشید بهتون حمله نکنه چون شما گیاه خوار هستید ! (دنیس هولی)
3
فیلم آرگو را ببینید، خودتان را بگذارید پشت دوربین و ببنید، درست است که این فیلم برای بازار امریکایی ها ساخته شده ولی خیلی هم غیرمنصفانه نیست.  
4
نیازی نیست که باز بنویسم چقدر حالم خراب است، می دانم. هر بار که آدم یک جایی می نویسد چقدر حالش خراب است یک پله حالش بدتر می شود. خوب نیستم عزیز من مدام مسیج و اس ام اس روانه نکنید به این سادگی ها خوب نخواهم شد. 
5
دیشب نوشتم، وقتی آدم ها می نشینند راجع به صادق هدایت مدام بحث می کنند که چرا خودکشی کرد، خنده ام می گیرد از بلاهتشان. آدم ها همیشه چیزهایی دارند توی صندوقچه ی قلب خودشان مخفی که نمی نویسندش، که شاید همان ها هم دلیلی بشود که از خجالت زندگی در بیایند و بزنند به چاک. ای میلم اما نرسید. کاملش را همین جا بخوان. اگر آمدی!

۴ نظر:

آنکه گفتی میشناسیش گفت...

آدم وقتی دائم مارش عزا بشنود حالش بهتر از این نمیشود! انسانها بطور متوسط 60 هزار روز عمر میکنند. البته ممکن است 600 روزش هم از آن روزهای خیلی خیلی عوضی باشند. و اگر حساب بلد نیستی باید بگویم 600/60000 چیزی حدود "یک صدم" میشود.
من جای تو باشم یک سری به عکسهای شش هفت سالگیم میزنم. منظورم مخصوصا آن عکسهایی که داری نقش آقا پسرها را بازی میکنی و تخس بازی از چشمانت میریزد! میدانی که کدام را میگویم...
باور کن بهتر از صد تا فلوکسیتین افاقه میکند!

Unknown گفت...

متاسفانه هیچ کدوم اون عکس ها رو ندارم. شما اگه داری یه جایی شیر کن که شاید حال ما خوب بشه .

مینا گفت...

وای دوباره این آهنگه. خیلی آهنگ ناجوریه. اصن همین افسردگی میاره خودش.

Unknown گفت...

یه آدم افسرده برام فرستاده که حال هم رو می فهمیم :)