۱۳۸۹ بهمن ۲۳, شنبه

beach club


هنوز هوا تاریک است، ساعت 6:50 دقیقه صبح توی تاکسی.
-         خانم شما ایرانی هستین؟
-         بله.
-         چه جالب، اتفاقاً دیشب هم من یه سری مسافر ایرانی داشتم. چاهار تا مرد بودن.
-         بله جالبه.
-         به من گفتن دنبال زن می گردن. گفتن براشون دختر پیدا کنم... منم که نمی دونستم از کجا؟ گفتم بلدنیستم. یکی شون زنگ زد بپرسه.
من ساکت و خوابالو بیرون را نگاه می کردم.
-         بله یکی شون زنگ زد پرسید. گفتن باید برین بیچ کلاب. بردمشون بیچ کلاب. طرف پیاده شد، شما می دونین ورودی بیچ کلاب چقدره؟
-         خیر، آقا.
-         می گفت باید سی صد رینگت بدن. اونام گفتن نمی رن. الحمدالله (همچین با غلظت گفت که من یقین کنم مسلمونه) نتونستن برن بیچ کلاب.
-         اهوم.
-         خانم شما شوهر دارین.
-         بله. ( به فارسی گفتم مرتیکه به تو چه؟)
-         گفت ببخشید چی گفتین.
-         (به فارسی گفتم چاخان کردم بابا دیگه زر نزنی.) بله.
-         کدوم دانشکده پیاده می شین؟
-         مهندسی.
-         شوهرتون هم مهندسیه.
-         گفتم بله. ( به فارسی گفتم ارواح شکمم.)
-         خانم مردای ایرانی چرا این طورین؟
-         گفتم مرسی. پیاده می شم چقدر شد؟ پنج رینگت و نود سنت؟
-         شما پنج تا بدین چون دانشجویین.
توی تاریک روشن لابی دانشکده فقط به این فکر می کردم چرا من باید جواب واپس زدگی های جنسی مردان کشورم رو به یک راننده تاکسی خارجی بدم.
برادر من عزیز من، نکن کاری رو که من خجالت بکشم. دنبال زن می گردی بگرد.  بیچ کلاب می خوای بری برو. ولی آخه با راننده تاکسی مشورت می کنی چرا؟

۶ نظر:

ناشناس گفت...

albate bebakhshid ke ino migam
vali fek konam ranande taxie khodesh bishtar moshkel dashte ta baradaraye hamvatan.

Unknown گفت...

بالاخره یه بز گر کافیه که یه گله رو گر کنه چه برسه به چهار تاش.

Yaroo گفت...

لطفا معادل مبلغ سی صد رینگت را به ریال بگید که مزنش دستمون باشه D:

Unknown گفت...

هر رینگتی حدود 350 تومنه. که می کنه به عبارتی 300*350 مساوی با صد و پنج هزار تومن.

مینا گفت...

بیچ کلاب فقط واسه همین کاره؟:دی

Taurus گفت...

:(