۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

اما تو باور نکن!

بار اول نیست که می شنوم شکیبایی جایی کنار گوشم این شعر را می خواند،

سلام

حال همه ما خوب است،

ملالي نيست جز گم شدن گاه به گاه خيالي دور

كه مردم به آن شادماني بي سبب مي گويند.

با اين همه عمري اگر باقي بود

طوري از كنار زندگي مي گذرم

كه نه زانوي آهوي بي جفت بلرزد و نه اين دل نا ماندگار بي درمان !

ولی انگار بار اول است درست و حسابی حسش می کنم، این روزها انگار پُرم از حرف های مانده پشت زندان حنجره، پُرم از فریاد های فروخفته ی نا کشیده، حتی به نشستن واژه ها روی این صفحه ی سفید فکر نمی کنم، دلم شور آن هزار و اندی را می زند و برای او که نمی خواهد حتی خودش را توی آینه نگاه کند می نویسم :

آدم فقط برای خودش نیست، شاید کسی به رسم توقع که شاید هم رسم نادرستی است- بخواهد اکسیر اشک های این شب هایش را با تو قسمت کند، ما فقط برای خودمان نیستیم،

حالا دلم می خواهد فارغ از آن دلهره ای که وجودم را گرفته، اتاق کوچکی را تصور کنم تمام خاکستری که دو نفر تویش با آن که هوای نفس کشیدنشان گاهی کم می آید، یک ترانه ی آشنا را می خوانند :

"باریکلا مرد با حیا باریکلا ... باریکلا دختر خوشگلا باریکلا...."

پ.ن: نامه ام بايد كوتاه باشد

ساده باشد

بي حرفی از ابهام و آينه ،

از نو برايت مي نويسم

حال همه ما خوبست

اما تو باور مكن

۸ نظر:

لیلا+ گفت...

n(n-1)^2
این فرمول سرکاری بود؟!
اگه یه بدبختی 1 دوست داشته باشه که این فرمول عدد صفر را میده!!!
;-)

Unknown گفت...

man in formool ro tamim dadam leila dar asl in formool baraye ertebate ye goroohe agar tedade aza n nafar bashe .

مینا گفت...

بار دویستم که میام کامنت بذارمو نمیشه!به نشانه اعتراض کامنت نمیذارم!!!
:D

محبوبه گفت...

به لیلا:حالا تو هم وقت گیر آوردیا!

دختر امشب به هر کی سر می زنم مثه خودت داغونه.شیطونه می گه در وبمو تخته
کنم . بعدشم بی خیال وب دوستان بشم.

دارم می ترکمممممممممممممممممممممم
فرارررررررررررررررررررررررررررررر

عثلن برو دیگه دوستت ندارم:(

بهناز گفت...

آخ...
آخ...
آخ
باز آی و برچشمم نشین ای دل ستان نازنین
کآشوب و فریاد از زمین تا آسمانم می رود

leili گفت...

salam.to chera be rooz nemikoni.mordam az bas sar zadama khabare jadidi nabod. deha! montazeram

Unknown گفت...

chashm emshab be rouz mikonam :)

Unknown گفت...

chashm emshab be rouz mikonam :)