۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

و باز هم تازه شدن


پائیز را عاشقانه دوست دارم با باران هایی که حوالی ما کمتر می بارند و در دیار پدریمان بیشتر، و آن چه من را با این فصل پیوند می دهد، یاد آوری آن اولین روز پائیزی است که باران می بارید و من نعره زنان به این دنیا آمدم.
پائیز و تاریخی در آنکه انگار 24 اش برای من در کنار این 7 خوش اقبالی می آورد، خوش اقبالی که از هستن و بودن در وجودم هر لحظه تازه می شود. با تمام دشواری های ظاهری اش زیستن زیبا ترین هدیه ای است که خداوند به من عطا کرده .
و ساعت که بشود چهار و ده دقیقه بعد از ظهر دقیقاً 26 سال خورشیدی از شروع این زیستن می گذرد.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

مبارکه
شاید

Hassan گفت...

گذشت

رهگذر گفت...

تبریک خانم...

Unknown گفت...

به زبل خان و رهگذر : ممنون

میم. ح. میم. دال گفت...

اگر چه من شخصا ترجیح میدادم متولد نشده بودم، تولد شما خیلی خیلی مبارک باشه!

soorena گفت...

چه توصیف قشنگ و شاعرانه ای از روز تولد کردی:) تولدت خیلی خیلی مبارک باشه دوست پاییزی من ...

Unknown گفت...

به soorena و محمد : ممنون از تبریکتون.

Unknown گفت...

evaaaaaaaaaaa
didi baz yademoon rafti abji #-o
khob porooi to az bas kare khoobi karde baz har sal har sal be donya ham miad vase man ;)
vali khob jahanam dg charei nist :-<
tavalodet mobarak jigaaaaaaaaaaar@};- :-*

محبوبه گفت...

تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمعا را فوت کن میخوام کیکا بخورم.

اگه دخمل خوبی باشی همون ... رو برات میخرم.البته قبلش باید کلیمو بفروشم.

خب می دونم قیمتش اونقدرا هم زیاد نیست اما تو که نمیتونی تا سال دیگه
صبر کنی تا من پولامو جمع کنم!

Amir گفت...

تولد زهرای عزیز مبارک... همیشه شاد باشی بهترین...
پاییز زیباست... پاییز رو خیلی دوست دارم...

نفيسه-ق گفت...

متولد ماه مهر تولدت مبارك...

اكنون كه يك سال بزرگ تر شده اي...

7805 گفت...

specially for you

http://www.4shared.com/get/135406009/d80f3979/_2__Abjeez_-_Hameh_-_02_Geryeye_Mard.htm